SlideShow

0

one manga

sbb da x der mende nk di buat kat umah ini jd www.onemanga.com telah menjadi  salah satu tmpat utk aku mnghabiskan sisa2 hidup aku...., apabila manga bleach, naruto, dan kekkaishi telah abis aku bace smpai dier punyer latest episode. keboringan dtng skali lg menghantui hidup aku.., tp aku telah mnjumpai bhan bacaan smpingan iaitu..


HISTORY STRONGEST DISCIPLE KENICHI

bes giler komik ni gua kate lu..., care dier lwn mmng smart hero dier kenichi tu blaja bnyk seni memperthnkan diri mcm, jujitsu, karate, muay thai, chinese kempo, ngan seni pdng, lwn dier plak pon mcm2 jenis seni pertahanan diri, mcm boxing, chinese martial art, yoga, judo, even pencak silat pon ader. pastu kat dlm komik ni, mcm2 info psal martial yg dpt kite blaja. contoh yg aku dpt tau, yg pencak silat tu sebenarnyer dtng daripada indonesia.. adui sdikt kecewa la aku psal tu. tp care dier lwn mmng smart, mmng semngat giler la bile nk bace mende ni...

satu lg komik yg aku bace....


                                                         
BAKUMAN

manga ni plak citer psal 2 orng bdk yg nk jd mangaka. citer mngkin x rmai orng minat, sbb dialog dier bnyk giler. tp yg bes nyer, kite dpt tau la camne kehidupan seorang mangaka, ni ngan tau care dier bekerja dan tau proses pemilihan manga untuk msuk dlm majalah jump... tp mmng bes la bnyk info leh dpt

0 comments: