SlideShow

3

The Day Of Anugerah cemerlang!!

seriously aku ckp, sebenarnya aku malas giler nk pegi anugerah cemerlang. maklumlah. 6A je la katekan. A pun kalo orang tengok A taik kucing je..., tp bile dipikir-pikirkan balik. kalo aku pegi anugerah tu mesti dapat duit. kalo dapt 20 ringgit pon jd la. dpt tengok 2 cite. dr 4 cite pilihan aku. aku da pilih 2 dah, aku nak tengok cite 'The Last Song' ngan 'The prince Of Persia'. lalu aku pun menebalkan muke ku utk pegi ke majlis itu. Pembuka Ucapan dia bapak lama la. rase nk gugur je  sepasang telinga ni. aku da tido bangun, tido bngun da, x abis2 gak ucapannya. sakit ati btol la. tp sbb nk dpt duit, terpakse gak la aku menempuh dugaan ini. Tp yng paling aku x suke kan, mase nk berator nk amik sijil itu. mestila bdak2 yg berotak geliga ni berator kat depan, pastu mc nye plak pegi umum tempat diorang sambong blaja. ade pegi US lah, france lah, mesir lah. mestila aku jeleskan, otak lembu mcm aku ni Universiti depan rumah pon entah x gerenti dpt msok. Tp apabila aku membuka envelop yng berisi wang tunai itu. aku terlihat ada not rm50 di dalamnya..., wau kaye skola aku ni, dpt la ku tengok wayang bulan ni...yahooo.... time kasih smksp!!!!!!!