SlideShow

0

CHECK THIS OUT!!!!!!

aku nk berkongsi skit pengalaman ngan korang ni, ade la satu hari tu, aku tengok la rancangan Oprah kat channel 712 ngan kakak aku, pastu black eyed peace ade la nk wat persembahan kat Oprah sempena ape ntah. diorang wat la konsert utk oprah. yg menarik nye dalam konsert tu, diorang nyani  lagu i gotta feeling. pastu ade sorang je penonton pompuan pkai bju biru ni menari, penonton lain semua diam diri tegak jee.., aku pon pelik la.. giler ke ape pompuan tu, dier sorang je menari.. pastu tiba2 makin lame, makin ramai yg join pompuan tu menari. serentak lak tu diorang menari.., smart giler.rupe-rupenye, diorang mmng da plan dh nk wat camtu, diorang siap training lg tu.. x tau la kalo korang da tengok ke blom video ni. kalo blom tengok. tekan-tekanlah punat play kat bawah ni yer..


smart kan..smartkan.. terer la diorang. music video bwah ni  pon aku respect gak.. cool la big bang ni...


0 comments: