SlideShow

0

comeback!!!

hohohoho...... semenjak aku menjawat jawatan penganggur yg berkaliber ni, aku seringkali kuar jln2 ngan kwn2 ku, ade time ari rabu tu aku, nyai tong, halim, ngan kecik. pegi KLCC nk tengok cite clash of the titans la.., bile smpai je kat stesen KLCC, nk la trus beli tiket tmn melati sbb nnt, time blk, x der la sbok2 nk pegi beli. time nk beli tiket tu lak, nyai buat hal. dier terbeli tiket wangsa maju. sengal betol cashier giant ni. nasib baik ade mamat cine tu snggup beli tiket die. well kitorang mkn tengh hari kat mc donald. sbb ade mc value lunch. ngan bole refill air. tp time nk refill air tue. semua cam cencorot, malu nk mintak. sengal btol la korang ni, jantina je lelaki. huhuhu.


Tp kan, kalo korang nk tau, kitorang mmng x puas hati ngan cite ni, bukan the whole story la, time climax dier tu. sengal btol la sape yg tulis skrip cite ni. ade ke patot, raksase kraken tu nk kuar dr air punye la lame nk mampos. hero die lak hanye tayang je kepala medussa kat dpn kraken tu. trus kraken tu mati. mengarut je. yg  pling mengarut mase hades dtng nk lwn ngan perseus tu. gaye dier msuk tu mmng smart dah. terangkat punngung aku. tp time lawan dier cam bubor. hero dier baling je pdang kat badan dier. hades trus kalah. ape ni bro x smpai seminit, villians dier trus kalah. tercengang aku tengok citer tu mcm tu. naseb baek time dier lwn scorpion ngan medussa tu bes

P/S: anyway we enjoy this movie, and kitorang jumpe fahrin ahmad time on the way blik. ( serius aku ckp, aku smpat bertentangan mate ngan dier. tp diorang sume x caye)

0 comments: