SlideShow

0

jumaat menjelang lagi, BCG, hoki, softball dan merapu

ari nie ari jumaat, allhamdulillah naseb baek x kiamat, kalo kiamat adakah pahala ku dh cukup? lu pikir la sendiri. mase skola ni aku nmpak bdk2 form3 kene BCG, pergh teringat kenangan lamer siot. tahniah la kepade dak F3 yg berjaye menerime BCG, ternyante anda sudah semakin tua ha..5. arie ni dpt la aku blik umah, bes3. ilang rindo kat enset aku. tapi kan esok pg kene training hoki kat turf la, ptng lak kene training softball, siot... letih3, tp nk wat camner kan, nk berjaye kene la berusaha. SPM nk menjelang harap2 la mak aku x marah aku teraktif kat skola ni kan, ye la kalo x aktif, x dpt la nk masuk U, kalo x masuk U, x dpat la kerja, x kerja, x dpt la gaji, x dpt gaji, x leh la kawin.... ha3 gurau jela, tadi kan aku becer la blog abg hood psal maen game dpt improve Bi, mmng la aku pon stuju tp kan aku x der ps la, support la aku beli Ps kalo nk tngok aku dpat A1 BI mase SPM nnt, ok la penat merapu ni aku nk bla dh

0 comments: