SlideShow

0

ceritera hoki kat stadium tun anbdul razak

bes siot main kat situ, seronok gak la, banyak gak orang injured mase main tdi, aiman F3, kaki dier terseliuh, ader dak pompuan lak injured kat mate, mamak lak(keeper under18) injured kene sngat tebuan, ntah camner la tebuan tu ader kat situ, cikgu rosdi cakap mamak suke mkn bnyak2 smpai boroi prot smpai ader madu kat dlm prot mamak, ntah ape2 la cikgu rosdi nier, mngrot jer.mase under 18 lwn ex smskp lak aku lak tadi terslide abng faiz(sakit bontot aku), pastu mase 'short' aku dh cuak dh tkot kene bantai lg ngan bola hoki, dh la mase training kene bantai ngan farid, aduh sakit siot....., naseb baek la aku dpt thn, kirenyer hero gak la aku ni hahahah....
p/s bnyak gak orang laen jtuh selain aku

kaki ku yug kecut kerane turf yg basah...................

0 comments: