SlideShow

0

Masterchef

dari kelmarin mak dng bapak aku pg langkawi jd yang tingal kat umah adalah aku ngan adik laki aku sorang, disebabkan aku lebih dewasa oleh itu aku rase bertanggungjawab la nk jage makan minum adik aku, nk dijadikan cerita mase sarapan pg tu aku x tau nk mkan ape, alih2 aku nk bwat nasi goreng je semalam aku buat nasi goreng ape ntah, tp sedap la rase die aku pun x tau aku ni terer masak hohoho, tp adk aku kate biase je rase die. ok la tu kire edible gak la masakan aku



hangat di dalam kuali...


sedap di dalam pinggan

untuk sarpan pagi ni lak aku cadang nk goreng kentang ke wedges ke ape2 la, tp bile tengok nasi untuk malam tadi ade lebih rase membazir plak kalo dibiarkan oleh itu aku pon bercadangla nk masak nasi goreng lagi, kali ni nasi goreng kicap, dan skali lagi aku terperanjat betapa sedapnya masakan aku hahaha...



hot di dalam kuali


delicious di dlam pinggan


P/S: baru aku tahu betape pnatnya nak memasak....

0 comments: