SlideShow

1

penatkah jadi seorang guru????

hahaha... mentang-mentanglah nak jadi cikgu, dlm mase 5 thun lagi. Itupon  kalo Allah SWT mengizinkanlah. hahaha. secare jujurnya.. adakah penat menjadi seorang guru? mestila penat. kalo x penat bukan keje la namenye. btol x...btol x. sebenarnye aku nk cite time aku semester 1 ni da bnyk giler aktiviti2 yg aku dah buat. ini bukan komplen ye... ini satu kebanggan hahaha.. contoh2 dier



ni time asean school games
(aku jadi human graphic kat sini penat giler3 seyh...)













ni lak time sambutan kemerdekaan
(aku jadi human grafik gak sini huhuhu....)



ni lak time perhimpunan guru-guru seluruh malaysia
(bangga seyh tapi aku tetido time tu gomenasai...!!!!)

bnyk kan aktivit dier, sbnarnye bnyk lg tapi mlas nk sebut je... ape pon i am very happy because i will be a teacher.. hehehe..

P/S: da lame x post blog.. maklum la sbokk...