SlideShow

0

congratulation and farewell

pertame skli aku nk conrgate kat kakak sedare aku, anak pakcik belah bapak aku, kat ati. yg telah menamatkan zaman bujangnye. somage bahagia bersame suami tercinte hingga ke akhir hayat dan mndpat zuriat yg sihat2 belake hahaha....
ibu bapaku bersame kak ati dan suaminye

dan aku juge ingin mengucapkan farewell kepada kwan2 ku yg bertuah yg terpilih untuk mengikuti kem PLKN. terutamanye kepade manep dan adil. haha..., manep dpt kem kat sarawak jd, x dpt la nk melawat beliau. tp adil dpt kem kat sepang. kalo Allah S.W.T mengizinkan. dpt la aku melawat adil kat sepang nnt.. haha. anyway, aku nak wish semoge six pack akan mendiami abdomen kamu berdue slps abis PLKN nnt ye


P/S: manep, adil jgn lupe six pack tau!!!!!!!!

biar bdn korang jd mcm ni tau nnt...

0 comments: