SlideShow

3

aku dan SNSD

semalam slps aku solat jumaat berjemaah di masjid, aku menerima SMS daripada kecik. ia mengatakan bahawa jom pegi mandi kat umah mike. aku dengan excited nyer trus menyediadakan aper yg patot. dengan menggunakan motor suzuki smash 110 tu aku pon memecut ke rumah mike. setibanyer kami semua dirumah mike. mereka pon terjun la ke dlm swimming pool. aku yg berseluar track panjang ni pon nk oin skali. tetibe ade lak guard bangla ni sound. aku pon x kesa sngt la. kemudian aku meminjam seluar pendek dri mike apabila aku nk masuk lg. ade lg guard yg buat hal. diorang x kasi mandi kat situ. suey btol la ari tu. kitorang yg mlas nk cri psal ni pon. blah la dri situ, kami pon bergerak ke jj wangsa maju, sbb apek nk gi tandas, pastu kitorang pegi lak wangsa walk pegi mkn kat A&W, aku minum air jer..., jauh gak la aku merewang2 kat situ. haha.. ape???, ape yg kene mengene dengan SNSD???, mesti la ade. sbb aku fans diaorang. xder la. dngar citer diorang ader lagu baru 'oh' tjuk nyer. x tau la btol ke x