SlideShow

0

RYUSEI NO KIZUNA



bkn stakat liar game jer yg aku tngok, citer ryusei no kizuna ni pon lyn gak. citer dier agak sdeh la gak. dier citer pasal ader la satu famili yg ader restoran western food kat jpon, famili ni ader tige orang anak, anak yg sulong ngan yang second tu laki2, yg last skali tu pompuan. citer dier stat biler tiger bradik ni nk gi tngok hujan taik bintang. diorang ni pegi la tanpe kebenaran. biler diorang blik umah jer, tngok2 mak bpk diorang dh kene buno. sdh giler siot. pastu diorang bertige ni pon brjanji, yg biler diorang da bsar nnt, diorang nk cari pmbuno mak bpk diorang pastu bunoh la mamat tu. citer dier mmng sdh giler la. lbh2 lg bile tibe time babak2 sedih kuar la pulak lagu orion yh dinyanikan oleh mika nakashima mengiringi babak tu, memng superb la





lagu orion tu mmng lyn la, sesuai giler biler lgu ni digunekn ketika babak2 sdeh, penyanyi dier pon brlakon gak dlm citer ni. kalo x silap aku la. dier brlakon sbgai watak sampingan jer, tp watak dier mmng lawak la.hehehe nk trglak lak bile tringat balik.


knal x gamba pompuan kat atas ni.??? dier salah sorang plakon kat dlm citer ni, dier brlakon sbgai ank bongsu dlm citer ni. pompuan ni gak yg brlakon dlm citer liar game yg aku citer previous post aku . lg nmpk kecomelan dier dlm citer ni, tp x setanding ngan sorang bdak kat skola aku. haha.


laki kat atas ni lak salah sorang plakon dlm citer ni gak. dier brlakon sbgai ank yg sulong dlm citer ni. aku mmng respect la dak ni. sbb rambut dier mmng smart, selaen tu lakonan dier mmng outstanding, gempak siot dak ni, aku dnga2 dier ni mmng da dpt bnyk award kat jpon tu. dier ni pon sbnarnyer penyanyi dlm kumpulan name Arashi, aku x brape knal kumpulan tu, tp kakak aku minat sngat kumpulan tu. yg pnting dier smart

0 comments: