SlideShow

0

masked rider kabuto






aku tau aku dh 17 taon, SPM nk dkt, tp itu x mnghalang aku utk menonton masked rider kabuto kat ntv 7 pd ari ahd kol 11 pagi. hahaha... sumpah mmng layan la masked rider kabuto. orang dier pon smart. effect dier pon bole than la. tp kuasa dier mmng merangsangkan. sajer jer aku bgtao minat aku kat citer nier.hehehe. kan mbes kalo aku jd masked rider kabuto. msti brgaye . dalam bnyk2 masked rider. aku suker yg warner merah.heheh






sbnarnyer aku mmng suke masked rider sjk dri kck lg. aku ingat dulu, masked rider orng panggil perwira bajak hitam namer sebenar nya adela kamen rider. lwk gak la namer dier, tp walopon old school lyn gak citer tue. tp yg x bes nyer kalo miss satu episode mmng angin.hahaha







p/s: trial nk dkt. dh x ley maen lg

0 comments: