SlideShow

0

spm punyer psal

orng kate spm ni penentu idop kite, asal la mcm tue ha... x semestinyer kalo dak tu x braper bgos dlm spm dier bodo, x semestinyer dier jahat, x semestinyer peluang idop dier gelap gelita. Allah kasi bnyak rezeki kat muke bumi nier, pndai2 la cari, yg aku plik nyer bile aku nk drop add math, orng kate aku rugi, biler aku kate aku x leh bwk, diorang kate cuber, mmng la sng ckp cuber, nk buat nyer susah. aku tau la bnyk advantage kalo amik add math nie, mmng risiko gak aku drop add math, aku tau la prbuatan aku nie mgkin mnjejaskan mase dpan aku sndiri. biease la tu idop ni pnoh risiko, kiter mesti la brani amik risiko tu, kalo x bkn idop la namer nyer, x kan la sume orng nk amik add math baru leh brjaye, boring la cmtu, setiap orng ader kelebihan msing2. aku dh rase aku mmng x leh bwk add math, aku drop la. buat aper nk prtikaikan keputusan aku. kalo kite berusehe insyallah la kiter boleh berjayer, kite nie merncang jer allah yg mnentukan segale gale nyer bkn nyer add math

p/s: pueh ati aku.....

0 comments: